Умови гарантії у нашому сервісі

ГАРАНТІЯ

на виконані роботи.

  1. Гарантія надається на всі роботи, виконані в Сервісному Центрі IT Master, крімпереліку за яким гарантія не надається.
  2. Гарантійний ремонт виконується лише за пред'явленням акта про виконані роботи із зазначенням терміну гарантії, без акта виконаних робіт гарантійний ремонт не провадиться або провадиться на платній основі.
  3. Термін гарантії складає від 0 до 3 місяців залежно від типу та складності виконаних робіт.
  4. Гарантія надається на кожну окремо виконану роботу, а не на пристрій загалом. Якщо заявлена ​​за гарантією несправність не пов'язана з роботами, що раніше проводилися в Сервісному Центрі IT Master, то ремонт виконується на платній основі.
  5. Гарантія надається на кожну окремо виконану роботу, а не на пристрій в цілому. Якщо заявлена ​​за гарантією несправність не пов'язана з роботами, що раніше проводилися в Сервісному Центрі IT Master, то ремонт виконується на платній основі.
  6. При виконанні гарантійного ремонту гарантійний термін збільшується на час знаходження пристрою в ремонті.
  7. У разі, якщо дефект не вдається усунути в процесі гарантійного ремонту, клієнт може скористатися послугою повернення грошей.

Увага! Перелік робіт та умов, на які гарантія не поширюється.

  1. Гарантія не поширюється на пристрої, відновлені після потрапляння вологи, комах, а також пристрої, що надійшли до Сервісного Центру з механічними пошкодженнями.
  2. Гарантія на роботу вважається недійсною у разі наявності механічних пошкоджень пристрою, пошкодження гарантійного стікера, слідів попадання всередину вологи, комах або у разі несанкціонованого втручання третіх осіб усередину пристрою.
  3. Гарантія не поширюється на роботи, пов'язані з відновленням корпусу, усуненням програмних несправностей (перепрошивка пристрою, установка ОС та ПЗ, антивірусна профілактика тощо) та профілактикою пристрою від пилу, на заміну сенсорного скла або дисплеїв телефонів та планшетів.

© IT Master 2015. Всі права захищені. Контакти