на виконані роботи.
- Гарантія надається на всі роботи, виконані в Сервісному Центрі IT Master, крімпереліку за яким гарантія не надається.
- Гарантійний ремонт виконується лише за пред'явленням акта про виконані роботи із зазначенням терміну гарантії, без акта виконаних робіт гарантійний ремонт не провадиться або провадиться на платній основі.
- Термін гарантії складає від 0 до 3 місяців залежно від типу та складності виконаних робіт.
- Гарантія надається на кожну окремо виконану роботу, а не на пристрій загалом. Якщо заявлена за гарантією несправність не пов'язана з роботами, що раніше проводилися в Сервісному Центрі IT Master, то ремонт виконується на платній основі.
- Гарантія надається на кожну окремо виконану роботу, а не на пристрій в цілому. Якщо заявлена за гарантією несправність не пов'язана з роботами, що раніше проводилися в Сервісному Центрі IT Master, то ремонт виконується на платній основі.
- При виконанні гарантійного ремонту гарантійний термін збільшується на час знаходження пристрою в ремонті.
- У разі, якщо дефект не вдається усунути в процесі гарантійного ремонту, клієнт може скористатися послугою повернення грошей.
Увага! Перелік робіт та умов, на які гарантія не поширюється.
- Гарантія не поширюється на пристрої, відновлені після потрапляння вологи, комах, а також пристрої, що надійшли до Сервісного Центру з механічними пошкодженнями.
- Гарантія на роботу вважається недійсною у разі наявності механічних пошкоджень пристрою, пошкодження гарантійного стікера, слідів попадання всередину вологи, комах або у разі несанкціонованого втручання третіх осіб усередину пристрою.
- Гарантія не поширюється на роботи, пов'язані з відновленням корпусу, усуненням програмних несправностей (перепрошивка пристрою, установка ОС та ПЗ, антивірусна профілактика тощо) та профілактикою пристрою від пилу, на заміну сенсорного скла або дисплеїв телефонів та планшетів.